×
Oferta
Masz pytania? Zadzwoń do nas! 71 326 5000 centrala

Sprężarki otwarte dla chłodnictwa transportowego Danfoss BOCK FK

Cena: Na zapytanie

 

Sprężarki Danfoss BOCK serii FK przeznaczone są do klimatyzacji autobusów i pociągów, a także do chłodnictwa transportowego.

To sprężarki będące wynikiem dziesięcioleci doświadczeń i innowacji, konsekwentnie spełniające najwyższe standardy jakości. Seria FK stale ewoluuje, aby sprostać nowym wymaganiom w zakresie czynników chłodniczych i różnorodnym zastosowaniom.

 

Cechy sprężarek Danfoss BOCK FK:

  • Odporny na zużycie i trwały zespół napędowy
  • Korbowody z kutego aluminium zapewniają maksymalną stabilność i wytrzymałość
  • Dwa dobrze widoczne wzierniki
  • Zintegrowany system zbierania oleju o dużej pojemności
  • Specjalne systemy płyt zaworowych do chłodzenia autobusów i transportu
  • Możliwość regulacji wydajności w zależności od zapotrzebowania
  • Gama produktów obejmująca 2-, 4- i 6-cylindrowe sprężarki tłokowe, o 12 stopniach wydajności, od 233 do 980 cm3 (1450 rpm)
  • Żebrowana powierzchnia optymalizująca odprowadzanie ciepła
  • Dostępne dla czynników R134a, R513A, R1234yf oraz R452A, R404A, R407C

15% więcej mocy przy tej samej wielkości

W najmocniejszej wersji FK40/755 sprężarki oferują o 15% większą moc przy tych samych wymiarach zewnętrznych. Sprężarki samochodowe BOCK są standardowo wyposażone w system płyt zaworowych K.

Sprężarka samochodowa FK40/755 szczególnie nadaje się do stosowania w autobusach o zwiększonych wymaganiach dotyczących wydajności chłodzenia, takich jak autobusy miejskie, autobusy przegubowe i międzymiastowe. Pojazdy te są eksploatowane w trudnych warunkach klimatycznych lub z wolnoobrotowymi silnikami napędowymi gdzie nie można uzyskać korzystnego przełożenia przekładni względem sprężarki.

Pomimo zwiększonej pojemności skokowej, wymiary sprężarki FK40/755 są takie same jak innych sprężarek FK40.  Sprężarki FKX40/755 K mogą być zatem instalowane w identyczny sposób i nadal oferować do 15% więcej mocy. W gamie sprężarek 6-cylindrowych dostępna jest ponadto wydajna i i niskowibracyjna sprężarka FK50\980.

3 rodzaje płyt zaworowych

Dla uzyskania optymalnej niezawodności i wydajności, sprężarki Danfoss Bock FK korzystają z 3 różnych konstrukcji płyt zaworowych, w zależności od danego obszaru zastosowania.

Płyta zaworowa typu K

  • Unikalny i sprawdzony system płytek zaworowych, opracowany specjalnie do klimatyzacji autobusów
  • Wykonana z aluminium
  • Zawory robocze wykonane z wysokiej jakości, odpornej na uderzenia stali sprężynowej
  • Niezwykle wytrzymała i niezawodna w obliczu wahań prędkości i ciśnienia, a także narażenia na ciecze
  • Długa żywotność dzięki luźno prowadzonym tarczom pierścieniowym, które zapobiegają siłom zginającym i skręcającym
  • Najwyższe bezpieczeństwo pracy i wydajność

Płyta zaworowa typu N

  • System płyt zaworowych do klimatyzacji i normalnego chłodzenia
  • Ekonomiczna i prosta alternatywa dla konstrukcji typu K
  • Do uniwersalnego zastosowania w klimatyzacji i chłodnictwie mobilnym
  • Blaszki zaciskane jednostronnie, narażone na działanie sił zginających i skręcających; w związku z tym posiadają ograniczoną nośność przy dużych prędkościach oraz narażenie na płyny

Płyta zaworowa typu TK

  • Przeznaczona do niskich temperatur parowania, ze specjalnym utwardzaniem powierzchni i blaszkami odpornymi na skręcanie
  • Zwiększona wydajność, także w zakresie głębokiego mrożenia
  • Wierzchołki tłoków z rowkami w kształcie blaszek ssących, które dodatkowo zmniejszają przestrzeń martwą, co prowadzi do zwiększonej wydajności w obszarze głębokiego mrożenia

Specjalna obudowa K1 (dla autobusów Euro 6)

Specjalna obudowa K1 zapewnia wyższy poziom stabilności, dzięki bezpośredniemu przymocowaniu sprężarki do silnika pojazdu. Jest to potrzebne szczególnie tam, gdzie dostępna jest niewielka przestrzeń montażowa, jak ma to miejsce w wielu autobusach Euro 6.


Dokumenty do pobrania


Subscribe to our
Capitalize on low hanging fruit to identify a ballpark value.
Newsletter